• برای شرکت اردبیل یاشا اتمام شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۸:۰۴:۴۴
  • برای شرکت اردبیل یاشا در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۵۶:۵۸
  • در زمینه برای شرکت می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۵۵:۴۲
  • در زمینه برای شرکت در حال نگارش می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۵۵:۱۸
  • در زمینه برای شرکت در حال نگارش می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۵۲:۴۵
  • تولید محتوا در زمینه چاپ و بسته بندی برای شرکت آژانس تبلیغاتی توماشو در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۴۲:۰۰
  • تولید محتوا در زمینه علوم انسانی برای شرکت پژوهش نوین در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۴۱:۳۸
  • در زمینه آشپزی و غذا برای شرکت ماگنولیاگیدا می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۳۵:۴۶
  • برای شرکت سولار اتمام شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۳۱:۰۴
  • برای شرکت راشا اتمام شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۲۸:۱۰

چگونه با یک مشتری جدید صحبت کنیم؟

رفتار با یک مشتری جدید شامل بخش های مختلفی می باشد که مهم ترین این بخش ها نحوه ی گفتار و صحبت با مشتری خصوصا مشتریان مجازی است.

چگونه با یک مشتری جدید صحبت کنیم؟
مشتری جدید صحبت با مشتری جدید متقاعد سازی مشتری مشاوره بازاریابی بازاریابی تلفنی
اشتراک گذاری در:
3.5

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمائید

لیست نظرات

x اولین نظر را شما ثبت نمائید

×
1