• برای شرکت سولار اتمام شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۳۱:۰۴
  • برای شرکت راشا اتمام شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۲۸:۱۰
  • تولید محتوا در زمینه دکوراسیون برای شرکت کارتال سرویس قیمت گذاری شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۲۴:۵۵
  • تولید محتوا در زمینه دکوراسیون برای شرکت کارتال سرویس در انتظار بررسی می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۲۴:۵۵
  • تولید محتوا در زمینه چاپ و بسته بندی برای شرکت چاپ عکس پری پیکو می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۱۹:۱۰
  • تولید محتوا در زمینه بهداشتی، آرایشی و زیور الات برای شرکت ایران تایمر در انتظار تائید ویراستار می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۱۸:۴۱
  • در زمینه برای شرکت قیمت گذاری شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۱۸:۳۱
  • تولید محتوا در زمینه بهداشتی، آرایشی و زیور الات برای شرکت ایران تایمر می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۱۷:۱۷
  • در زمینه آشپزی و غذا برای شرکت ماگنولیاگیدا می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۱۴:۲۸
  • برای شرکت سروسان اتمام شده می باشد ۱۷ آذر 1404 ساعت ۱۷:۱۳:۳۸

شاخصهای کلیدی عملکرد(KPIs) محتوا چیست و چرا اهمیت دارند؟

شاخصهای کلیدی عملکرد(KPIs) محتوا میتوانند بیشتر برای شناسایی و شکل دادن به استراتژی محتوای کلی شما استفاده شوند. با انتخاب KPI های مناسب......

شاخصهای کلیدی عملکرد(KPIs) محتوا چیست و چرا اهمیت دارند؟
شاخصهای کلیدی عملکرد(KPIs) محتوا شاخص کلیدی عملکرد معیارهای سئو معیارهای تعامل کاربر استراتژی بازاریابی آنلاین
اشتراک گذاری در:
3.0

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمائید

لیست نظرات

  1. avatar

    سلام، اگر شاخصهای کلیدی عملکرد محتوا را در نظر نگیریم با چه مشکلاتی مواجه می شویم؟

    1. avatar

      با سلام، در این صورت ممکن است تمام تلاش های شما برای بازاریابی و تولید محتوا بی نتیجه شود؛ همچنین باید به صحت اطلاعات این شاخص ها توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا با در نظر گرفتن اطلاعات نادرست این مسئله بر بازاریابی محتوای شما تاثیر معکوس خواهد گذاشت.

×
1